jueves, 21 de marzo de 2013

Anàlisi sintàctica d'una imatge publicitària.




 “Anunci WWF contra la contaminació”


- El material



 Aquesta imatge es va treballar de dues formes, ja que primer es va prendre una fotografia aèria de la ciutat, i després es va treballar digitalment en quant al fotomontatge que es fa per unir els dos elements.



- El suport


Encara que en aquest cas no se sap amb certesa com i on va ser exposat l'anunci, en aquest cas en estar en internet, el suport passa a ser la pantalla, encara que sembli confús i si es va imprimir el suport va passar a ser paper.


En qüestió d'anàlisi de la forma, podem veure que els elements que més atreuen l'atenció és la presència de les corbes, que sobresurten en el riu i en el tub, la qual cosa fins i tot trenca amb la monotonia i la repetició de formes geomètriques cúbiques i prismàtiques dels edificis.
A més la imatge presenta molt evident el seu punt d'atenció, situat en el centre com a punt, d'interès aconseguint que la lectura de l'ull s'adreci en primera instància en ell.

No hay comentarios:

Publicar un comentario